Allround Financieel Administrateur m/v
17 jun
Terug naar innovatie overzicht
Allround Financieel Administrateur m/v Geplaatst in Vacatures

Als marktleider met wereldwijd 3.000 medewerkers zetten wij effectieve, kwalitatieve en slimme technologie in, ondersteund door hoogwaardige diensten, voor ouderen en mensen met een chronische aandoening.  Wij geven mensen de vrijheid om zo zelfstandig, veilig, gezond en onbezorgd te leven als mogelijk in een woonomgeving naar eigen keuze. Onze medewerkers zijn belangrijk voor ons! Wij opereren in teamverband, in een platte organisatiestructuur, open communicatie en prettige werkomgeving.

Ter versterking van ons team in Barendrecht zijn wij op zoek naar een Allround Financieel Administrateur
(40 uur per week).

Wij bieden jou

  • Een competent en dynamisch team
  • Innovatief bedrijf met een sterke marktpositie
  • Naast marktconform salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een dienstverband voor in eerste instantie een jaar, met de intentie het dienstverband na dat jaar voort te zetten voor onbepaalde tijd

Onze taken - jouw perspectief

Het doel van de functie is het verzorgen van de financiële administratie. De Allround Financieel Administrateur ontvangt hiërarchisch leiding van de General Manager, maar heeft functioneel contact met Head of Controlling. De voertaal is dan Engels. Verder omvatten jouw taken:

  • Verantwoordelijk voor de volledige debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Verzorgen van het betalingsverkeer en belastingaangiftes
  • Verantwoordelijk voor de invoer en up-to-date houden van het financiële systeem
  • Contractbeheer
  • Beheer vast activa / afschrijvingen
  • Opstellen van managementrapportages
  • Verzorgen van de grootboekadministratie
  • Opstellen balansspecificaties en van de winst-/verliesrekening
  • Verzorgen van de maand- en jaarafsluiting
  • Controleren van de verwerking van inkoop- en verkoopfacturen
  • Participeren in het budgetteringsproces

Onze verwachtingen - jouw vaardigheden

  • Kennis, opgedaan door een opleiding (SPD, bedrijfseconomie) en min. 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Goede kennis van Microsoft Office en met name Excel
  • Je hebt een ‘hands-on’-instelling en bent bereid in voorkomende situaties ook werkzaamheden uit te voeren, die niet direct binnen je eigen takenpakket liggen
  • Je hebt een gestructureerde en zelfstandige werkhouding en bent in staat om ook bij een hoeveelheid aan taken het overzicht te houden
  • Je bent een echte team-player. Je denkt proactief mee als het gaat om het verbeteren en optimaliseren van processen en neemt het initiatief om zaken af te stemmen met collega’s
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in Nederlands en Engels
  • Je woont in de omgeving van Rotterdam

 Solliciteren

Ben jij een proactieve, enthousiaste Allround Financieel Administrateur en wil je graag aan de slag? Dan zijn wij heel benieuwd naar jouw reactie!

Stuur je cv en motivatie per mail naar vacatures@tunstall.nl ter attentie van Norine de Waal (Operations & Management Officer). Heb je nog vragen over de vacature of de procedure? Dan kun je contact leggen met Norine via telefoonnummer 0180-696696.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie om de vacature verder te verspreiden of het vrijblijvend aanbieden van kandidaten wordt niet op prijs gesteld.

w:             NL: tunstall.nl / Global: tunstall.com

  TunstallNederland

@TunstallNederland

TunstallNederland

Adres: Oslo 28, 2993 LD Barendrecht, Nederland

Relevante artikelen in dit thema

27 dec
Vacatures Vacature Marketing Support Officer m/v
19 sep
Vacatures Werken bij
19
mrt

Algemeen

Dienstverlening tijdens onzekere tijden

6
nov

Slimme en veilige zorg

TSN Zorgcentrale en Tunstall verlengen partnership…

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte