Financieel manager - Tunstall
31 okt
Terug naar innovatie overzicht
Financieel manager Geplaatst in Vacatures

Financieel manager

Ben je een ervaren financieel professional met een passie voor management en administratie en toe aan de volgende stap? Heb je uitstekende communicatieve vaardigheden en een scherp oog voor detail? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Financieel Manager ben je verantwoordelijk voor alle aspecten van financieel management en administratie in Nederland. Tevens ga je een belangrijke rol spelen in de implementatie van het nieuwe ERP-systeem en er zijn diverse handmatige processen die nog geautomatiseerd mogen gaan worden.

Genoeg uitdaging dus!

Het team bestaat uit 3 collega’s en je rapporteert zowel aan de Franse finance director als aan de Nederlandse managing director. Tevens mag het finance team enkele fte gaan groeien en ontwikkelen en ook hierin speel je een belangrijke rol.

Tunstall is de wereldwijde marktleider in innovatieve zorgoplossingen, en ons bedrijf helpt met de aanwezigheid in zo’n 49 landen mensen om zo zelfstandig en onbezorgd mogelijk te leven in hun eigen woonomgeving.

Onze missie: Het bieden van technologisch gedreven diensten die onze klanten faciliteren om goede zorg op de juiste plek, op het juiste moment te leveren. Ruim 5,4 miljoen gebruikers ter wereld onderschrijven onze visie: Een wereld waarin mensen de vrijheid hebben om onbezorgd hun eigen leven te leiden in een woonomgeving van hun keuze.

Samen met 3000 medewerkers wereldwijd maken we gezamenlijk het leven van onze doelgroep een beetje makkelijker, en dit doen we al ruim 60 jaar!

Als Financieel Manager in Barendrecht ben je verantwoordelijk voor 4 entiteiten en heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Toezicht houden op boekhoudkundige activiteiten en deadlines bewaken.
  • Controleren van de boekhouding.
  • Cashflow monitoren.
  • Toezicht houden op financiële processen en kwalitatieve KPI’s, zowel lokaal als binnen de groep.
  • Beheerprocedures en indicatoren opzetten en de implementatie bewaken.
  • Dashboards en diverse tools opzetten en toezicht houden op de implementatie ervan.
  • De jaarlijkse samenwerking met accountants .
  • Zorgen voor naleving van wetgeving en juridische controle.
  • Samenwerken met managers om budgetten op te stellen en naleving te waarborgen, tevens bespreek je diverse zaken met hen inzake de financiële boekhouding en dit rapporteer je ook regelmatig aan het regionaal en lokaal management.
  • Je ondersteunt jouw team van 3 medewerkers in hun dagelijkse werkzaamheden. Tevens ben je samen met hen aan het werken aan hun ontwikkeling.
  • Je bent verantwoordelijk voor de maandafsluiting in samenwerking met de Franse finance director.

Overige activiteiten:

  • Deelnemen met het projectteam in de voorbereidingen voor de implementatie van het nieuwe ERP-systeem (IFS)

Jij brengt het volgende mee:

  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt minimaal HBO werk-en denkniveau en hebt bij voorkeur een financiële HBO opleiding afgerond.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het aansturen van een team.
  • Internationale ervaring is een pre.
  • Beheersing van algemene kostprijsberekening.
  • Perfecte kennis van financiële analyse.
  • Beheersing van management, teambegeleiding en communicatietechnieken.
  • Ervaring met projectmatig werken.
  • Je bent discreet.
  • Nieuwsgierig met een kritische geest en een analytisch vermogen.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, in staat om te luisteren en overtuigen.
  • Je bent een manager met een coachende leiderschapsstijl.
  • Je bent stressbestendig.

Wij bieden jou: een dynamische functie, waarin je de mogelijkheid krijgt je verder te ontwikkelen binnen Finance in een bedrijf gespecialiseerd in zorgtechnologie. Tunstall is een innovatief bedrijf met een sterke marktpositie.

Verder ontvang je:

  • Een jaarsalaris tot maximaal 50.000 +/- 70.000 bruto op fulltime basis, afhankelijk van je ervaring.
  • Een aantrekkelijke en haalbare bonus van 10% van je jaarsalaris.
  • De keuze om tussen de 32 en 40 uur beschikbaar te zijn.
  • Uitzicht op een vast contract.
  • Pensioenregeling en reiskostenvergoeding.
  • 25 vakantiedagen.
  • Mogelijkheid om cursussen of trainingen te volgen zodat jij je nog verder ontwikkelt in jouw vakgebied.
  • Een fijn kantoor in Barendrecht met voldoende parkeergelegenheid, maar ook de mogelijkheid tot hybride werken.

Als jij die financiële professional bent die we zoeken, aarzel dan niet om te solliciteren. Wij kijken uit naar je sollicitatie en de mogelijkheid om bij te dragen aan het succes van onze organisatie.

Heb je nog vragen? Stuur een whatsapp naar 06-23019730 of een e-mail naar onze recruiter hannie.derlagen@tunstall.com en zij staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

 

Relevante artikelen in dit thema

17 jan
Vacatures Planner/medewerker klantenservice (Barendrecht)
29 dec
Vacatures Vacature Marketingmedewerker Zorgtechnologie (parttime)
16
nov

Algemeen

Q & A Cyberaanval (update 16 november 2023)

16
nov

Algemeen

Cyberaanval (geactualiseerd op 16 november 13.42u)

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte