Dienstverlening tijdens onzekere tijden - Tunstall
19 Mar
Terug naar innovatie overzicht
Dienstverlening tijdens onzekere tijden Geplaatst in Algemeen

Beste klant,

In deze onzekere tijden willen we u graag informeren hoe Tunstall u zo goed mogelijk van dienst kan
zijn en u de service kan blijven bieden.

Allereerst gaat onze bewondering uit naar iedereen die in deze omstandigheden voor elkaar zorgt. Of
dat nu thuis is of op het werk. Samen maken we het verschil. Om die reden gaat het welzijn van onze
collega’s en klanten voor alles. We nemen daarom continu alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat
betekent dat de richtlijnen van de overheid binnen Tunstall ten strengste worden nageleefd.

Tegelijkertijd gaat Tunstall wel gewoon door met het leveren van producten en diensten voor ‘zorg op
afstand’. Hierin staan wij als partner voor uw organisatie klaar en ondersteunen wij jullie graag. Als u
gebruik wilt maken van onze klantenservice, logistieke organisatie, installatieservice of bezorgservice
waarbij er geen installatiewerk bij de gebruiker aan te pas komt, kunnen wij u deze oplossing nog
steeds bieden.

Onze installateurs of bezorgers zorgen ervoor dat de bestelling snel en netjes thuis afgeleverd
wordt. Wel zorgen wij daarbij voor zo min mogelijk menselijk contact en houden wij 1,5 meter afstand
mocht er in huis iets geïnstalleerd dienen te worden.

Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om gebruik te maken van onze nieuwe ‘Postservice’ waarbij
klanten een ‘Plug and Play’ personenalarmering oplossing per post ontvangen. Indien nodig verlenen
wij remote ondersteuning.

We hopen u daarmee zoveel mogelijk tot dienst te zijn. En uiteraard houden we u op de hoogte van
eventuele veranderingen.

Met vriendelijke groet,

Tunstall B.V.

Mark van der Pluym
General Manager Benelux

Relevante artikelen in dit thema

18 Feb
Algemeen Toelichting bij een no-deal Brexit
19
Mar

Algemeen

Dienstverlening tijdens onzekere tijden

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte