Terug

Services

Onze Telehealthcare staat bekend om zijn kwaliteit en betrouwbaarheid. Derhalve hebben wij de plicht om een zeer goede service te bieden. Wij hebben de capaciteit om in het hele land direct op uw hulpaanvraag te reageren, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. 

De service afdeling van Tunstall biedt verschillende vormen van service, onderhoud en gebruikerstraining. Wat betreft service en onderhoud kan de klant een keuze op maat maken uit de mogelijkheden of meerdere vormen combineren. Deze afspraken worden vervolgens vastgelegd in een contract. Wanneer er sprake is van een response tijd, dan is Tunstall  behoudens uitzondering door overmacht, verplicht binnen de gestelde termijn actie te ondernemen. Service activiteiten voortvloeiend uit een melding met een response tijd, hebben voorrang op de reguliere planning. Ook is het mogelijk om alle vormen van service en onderhoud af te nemen zonder overeenkomst. Deze activiteiten volgen de reguliere planning en worden verrekend op basis van nacalculatie. Gebruikerstraining of gebruikersondersteuning (zowel hardware als software) kan plaats vinden op project basis of op basis van nacalculatie. 


De vormen van service, onderhoud en training:

  • Klantenservice hardware en software
  • Preventief onderhoud hardware
  • Correctieve service hardware
  • All-in service hardware (omvat ook de onderhoudsvormen 1, 2 en 3)
  • Software ondersteuning
  • Uitwijkservice
  • Ad-hoc service
  • Gebruikerstraining en -ondersteuning

Voor service vragen kunt u e-mailen naar helpdesk@tunstall.nl of bellen naar 0180 – 696 696.